Att vara ett fan

I helgen har jag skaffat nya headphones och blivit ett ännu större fan av Kygo. Med större fan menar jag en sån där som liksom vill veta vem/vilka det är jag får gåshud av. Det jag fann efter lite googlande var att denna musikaliska talang är en 22-årig norrman. Tja, inte så mycket mer faktiskt! Men med den informationen till mitt förfogande kan jag ju bara konstatera att spelningar i Sverige inte kan vara en alltför omöjlig sak.
 
Annars så går vi in i en ny men kort arbetsvecka imorgon igen. Och det med ett glatt humör, snart bär det ju av åt både öster och söder och gud vet vart! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjohooo äntligen uppdatering 1 miljon år senare!! //dinendariktigabesökare

2014-04-13 @ 23:08:51
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0