Rader om livet

Jag ser att ni envisas med att kika in här varje dag trots att jag i princip aldrig skriver längre. Därför tänkte jag ge er en liten uppdatering om livet i just det här ögonblicket.
 
_ Mitt stora i-landsproblem idag är att jag inte vet om jag vill locka håret två dagar i rad. Jag menar, det sliter ju som tusan...
 
_ Jag kan erkänna att jag är rädd för förändringar som kommer att ske. Om bara tre veckor startar ett nytt kapitel som jag inte är säker på kommer att ta slut. Någonsin. Men en egenskap som jag har är att blunda för bland annat rädsla. Jag är helt enkelt duktig på att bestämma mig för att inte tänka. Sen om det är en bra eller dålig egenskap... Det vet jag inte.
 
_ Mormor kommer ikväll!!! Ska bli jättekul faktiskt!
 
_ Ett annat problem som rankas högt på listan av i-landsproblem... Ska jag klippa topparna innan jag åker? De är ju trots allt ganska torra såhär på vintern.
 
_ Ikväll är det fest. Bottoms up! (Gäller ej mig som kör all in fast nyktert).
 
_ Imorgon är det fest. Oppa gagnam style!
 
_ Fan vilken partyweekend det här blir då. Varvat med 70-årsfirande såklart men det sker dagtid som tur är. Flera flugor i en smäll - I like it!
 
_ Sista matchen för säsongen spelas på söndag kväll efter att vi förhoppningsvis återvänt med skinnet i behåll från Falun. Jag hoppas innerligt på 3 poäng, det skulle betyda massvis för hela laget tror jag. Som vi utvecklats båda individuellt och som lag asså.. Helt otroligt!
 
Tack för mig. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0