Ny månad

Hur fan blev det mars helt plötsligt? Fattar ej...
Mina resenerver har börjat spöka och jag börjar smått inse att jag snart flyttar hemifrån, i alla fall för ett tag. Har jag turen på min sida så kommer jag bli kvar i Spanien men mer än så vill jag inte säga förrän jag själv vet vad som händer med säkerhet! *shit fett mysterisk azz*
Annars har jag börjat pula på en ny blogg - "livet som student på spanska solkusten" heter den. Känns jobbigt att lämna min sköna fristad som jag skriver i för tredje året i rad. Men jag har kommit på att jag inte vill blanda mitt nya liv med det gamla livet och nytt och fräscht skadar ju inte heller. Adressen kommer så fort jag är nöjd med den nya designen!
 
Ikväll blir det ett kärt återseende (känns som att jag varit borta hur länge som helst (lol, som man brukar säga "där borta")) med brush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0