Jag tänker aldrig dö

Idag spelas Håkans nya singel på repeat. Som med så många andra låtar får man ge det en chans på cirkus 2-3 spelningar innan man känner att - jo men fan vilken jävel! Förutom musiken så är jag inne i någon typ zombie fas. Ni vet en sån där då man bara känner blä för att gå ut genom dörren, inte deppig eller nåt sånt. Utan bara seg, lat och ja, trög i hjärnan! Haha! Jag hoppas att det klarnar framåt helgen i alla fall. Dock måste jag säga att det finns något positivt även i denna så kallade zombie fas, nämligen att jag orkar och har tid för att pyssla om mig själv. Idag körde jag på fotbehandling och igårkväll blev det helkroppsskrubb och hårinpackning. Inte fy skam om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0