Sista januari 2013

En månad på detta nya år har redan passerat. Sjukt är ordet!
Idag har varit en väldigt trevlig dag med en utflykt till Finlands motsvarighet till Ullared och fika hos släktingar. Jag hittade massa spännande saker men eftersom att USA resan närmar sig så känns det mer värt att spara pengarna. Börjar även längta hem en aning men jag vet vad som väntar hemma - beslut. Vad ska jag göra med saker och ting? Jag är inte peppad på att behöva bestämma mig för jag vill att allt ska bli perfekt, men vad vore livet utan lite risktagande? Det är vad jag intalar mig själv i alla fall ;-)
 
Nu väntar jag bara på att bastun ska bli ledig och innan det får det bli en kissrunda med Miro! Vi hörs snart igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0