Swimming pools

Fyra inte alltför vackra bilder från helgen. Jag tar tillbaka allt det jag sa om att krossa igår, vi fick själva smaka på rå jävla torsk. Uselt spel och ett ganska rättvist slutresultat på 3-7! Surt men spelar vi så illa som vi gjorde så har vi bara oss själva att skylla på. Idag har jag tagit det lugnt, fyllt på spellistorna inför resan och fikat med gäster såhär på kvällskvisten.
 
En vecka till avresa, drömmen om USA blir sann. Känns faktiskt ganska avlägset och jag behöver nog nypa mig själv ett antal gånger för att förstå att det händer (azz ja mena händz azz, Jessica)! 

Kommentarer
Postat av: Brushan

Aaaajde, fett tur du skrev det sista brush, för jag fatta nada azz, fatta inte va som händz, men nu kan jag fan chilla kant i alla fall.

2013-02-11 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0