Onsdag 3 april

Med 10 dagar kvar på svensk mark så börjar saker och ting komma ikapp en, känns det som. Man inser liksom att saker man önskar få gjort, människor man önskar träffa eller nåt annat, ja det måste göras NU liksom. Jag är nämligen inte helt säker på att jag kommer vilja återvända hem igen.
 
Nåja, we'll see... På tal om något annat så har jag jobbat ett par dagar och ska göra det nästa vecka också = klirrrrrr! Plus att jag här och nu vill "tacka" vårt skattesystem då jag får en riktigt kalasig summa tillbaka! Sikken lycka. Efter jobbet åkte jag med gasen i botten till söderorternas shoppingparadis Skärholmen för att ge den nyblivna 20-åringen Bex en grattiskram. Tyvärr hade hon stämplat ut för dagen men tur i oturen är att hon har en överraskning som väntar imorgon istället! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0