Livets gång

//Lingus strikar en pose.
Har mycket att skriva men vet inte vilken ände jag vill börja i så jag låter Jockes livsbeskrivning pryda detta inlägg.
 
"Buddies! Livet har sin gång. Ingen av oss vet hur allt en gång kommer att sluta. Själv vet att jag kommer att dö lycklig och rik med ett långt pilotliv bakom mig. Men för er andra kanske det inte slutar lika lyckligt.
Rasmus kanske blir instängd i mjölkklyen på willys, och i hans desperata försök att ta sig ut råkar han välta alla mjölkpaket så dom går sönder och därmed drunknar han i den vita vätskan.
Johanna kanske snart inser att det här med att plugga inte är så kul och väljer därför att fortsätta jobba inom hemtjänsten. Där träffar hon en kollega, Yvonne, som är hemskt förtjust i gula blend. Johanna börjar då att röka okontrollerat och dör snart i div. lungsjukdomar.
Linnea blev kvar i USA och bestämmer sig för att bli skådespelerska. Det går till en början bra. Hon blir förmedlad många bra roller. Men på ett utav Brad Pitts berömda poolpartyn tar hon en promenad med kollegan Lindsay Lohan som bjuder henne på en tablett med en smiley på. Jagad av div. vargar, rosa elefanter och flygande ufon springer Linnea rakt ut för stupet som vetter ner mot havet.
Rent hypotetiskt är allt detta möjigt. Därför vill jag, innan vi alla ger oss ut  den stora världen, ta farväl av er på ett värdigt sätt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0