Time flies by

Tiden bara susar förbi, man tar farväl av alla en efter en och man märker hur livet är allt annat än en rak och stabil väg. Men mitt i all ovisshet så tycker jag att det är spännande att inte veta något. Att inte veta vem jag kommer köpa min drömbostad med, att inte veta var jag befinner mig om så bara ett par månader. Alla dörrar är öppna! Fast mitt i alla fantastiska möjligheter får man också smaka på en jobbig typ av verklighet som springer ikapp en. Dock vill jag nog påstå att jag handskas ganska bra med den ;-)
 
För att berätta något mer relevant - bakis och trött, men träningssugen!! Matchtagg för morgondagen alltså, är förbannat springsugen vilket alltid är ett positivt tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0