Back on track?



I förra inlägget babblade jag om okontrollerade tankar hit och dit. Mina tankar kring hälsan har jag däremot lyckats få in på rätt spår igen efter ett alldeles för långt uppehåll. Jag både tror och hoppas att jag håller fast vid motivationen för livet och kroppen känns så mycket lättare med bra kost och en gnutta träning på det!

Idag var jag i alla fall ute på årets första joggingtur längs vår ack så underskattade strandväg. Unnade mig själv en vilopaus på bryggan i farten eftersom att solen låg på så skönt. Känner mig som en medelålders tant men vad gör man inte för sitt välbefinnande?

Nej, slut med detta gagg! Nu blir det biologiplugg och läggdags för imorgon utlovas en välförtjänt morgon PW. Godkväll pensionärsklubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0