Besök i muminlandet - dag 1

För i helvete. Nu har texten raderats tre gånger så jag ska vara kortfattad och snabb nu.

Hej och hå i alla fall! Tänkte inta en riktig bloggroll under dessa dagar och uppdatera er om mitt fantastiskt glamourösa liv ute på landsbyggden. Just nu befinner jag mig i hufvudstaden i detta gråa trista land med överskott av torrbollar. Nästa plan boardar jag om ett par timmar så jag passar på att smutta på en take away coffee och pilla på lappistoppen. Dock är jag trött som ett as trots att jag sov under hela flighten mellan Arlanda och Helsingfors, påsarna som lyser under ögonen börjar irritera mig rejält så förhoppningsvis har jag "sovit bort" dom lagom tills jag åker hem igen. Nej hörrni, nu ska jag försöka uppdatera mina spotify listor!

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0