Måndag


Måndagen började med en liten sötizzkille som lagt sig bakom mig, med huvudet på kudden! Dog en smula. Har inte mycket att säga utan tänkte köra igång mitt arbete om Torremolinos som jag bor i om cirkus en vecka, lycka? ja.

Och till dig, Katjushki:
Drick nyponsoppa/blåbärssoppa/avslagen cola. Ät bajs. Eller nej, gör inte det. Ät typ skorpor! (läste att det var bra) Och jo, har du inte hög feber och fryser, blodiga diarréer, kraftiga magsmärtor, är mycket trött och kraftigt påverkad (?) eller så... så kan du kanske orka komma och bli bombad med puzzar från oss imorgon!


                                                   

Kommentarer
Postat av: Katja

ÅÅÅH så söt du är!!! Ska göra mitt bästa för att friska till mig till imorn!! Jag menar, puzzar liksom!

2011-03-14 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0