aijghvotuhmirdaspsadjrihvcoms


/Frizze drog en ordentlig powernap på soffan igår. Bussigt att lämna plats åt resterande 4 familjemedlemmar också!

Småbarn i 10-års åldern är väldigt onda. De kan förstöra ens dag så brutalt att de faktiskt riskerar sina liv för busen. En hurtigbulle som jag traskar hem från skolan i högt tempo och passerar fyra småglin. Den omkörningen resulterar i att jag blir förföljd/jagad och får isklumpar i ryggen. Jag kände mig som en vampyr efter det, dödligt sugen på att springa efter dem mil efter mil om så skulle behövas, bara för att få ge grabbarna en rejäl runda med stryk. MEN, jag ordnade upp tankarna och ökade takten hemåt vilket jag måste medge att jag ångrar! Jag hade velat läxa upp dom, ta kontakt med föräldrarna och be dem köra upp en käpp i röven. Det ska jag göra nästa gång, utan några tvivel alls!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha OTUR Johanna. Otur! Du får nog sätta upp Wanted-lappar! "Har du sett de här killarna? Hittelön!" Höhö.

2011-01-19 @ 23:34:24
URL: http://jeessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0