November


Vintern är fin och jag menar det. Dock finns det alltid ett men och i vinterjävelns fall ett stort M. För att dra ett sorgligt exempel, tidigare denna snöiga novemberdag stod jag i en busskur, kall med vad jag skulle vilja säga brainfreeze, och efter lång väntan ser jag SL's vackra skapelse sakta köra mot mig. Glädje. Och så kom det där men:et, bussen är fylld av stökiga, små, äckliga, barnrumpor som just kommit från gymnasiemässan. Alla sittplatser upptagna (ofc!!) och mina glasögon tål inte övergången mellan kyla och mindre kyla => jag ser inget pga igenimmade glas. Jag ska ha mens så detta var som ett hot från helvetet. Närå.

Äh, jag ska inte klaga. Längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0